اخبار و رویدادها

Text/HTML

جلسه مشترك اعضاي كمسيون اقتصادي و سرمايه گذاري شوراي اسلامي شهر اروميه و رییس سازمان سرمايه گذاري شهرداري اروميه با سرمايه گذار پروژه رزت در خصوص آخرين اقدامات و روند اجرايي پروژه رزت
جلسه مشترك اعضاي كمسيون اقتصادي و سرمايه گذاري شوراي اسلامي شهر اروميه و رییس سازمان سرمايه گذاري شهرداري اروميه با سرمايه گذار پروژه رزت در خصوص آخرين اقدامات و روند اجرايي پروژه رزت

جلسه مشترك اعضاي كمسيون اقتصادي و سرمايه گذاري شوراي اسلامي شهر اروميه و رییس سازمان سرمايه گذاري شهرداري اروميه با سرمايه گذار پروژه رزت در خصوص آخرين اقدامات و روند اجرايي پروژه رزت

نویسنده: پور ولی سجاد/یکشنبه, 16 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه


به گزارش روابط عمومي سازمان سرمايه گذاري و مشاركتهاي مردمي شهرداري اروميه در نشست مشتركي كه صبح يكشنبه مورخه شانزدهم مهرماه با حضور مهندس اصغرزاده ريیس محترم شوراي اسلامي شهر اروميه، اعضاي كمسيون اقتصادي و سرمايه گذاري شورا، اشرفي معاون مالي و اقتصادي، جوان كيا معاون عمراني  و ابراهيمي ريیس سازمان سرمايه گذاري و مشاركتهاي مردمي شهرداري اروميه و با دعوت از آقاي ميرغني آقايي سرمايه گذار پروژه در محل سالن اجلاس شوراي اسلامي اروميه منعقد گرديد، سرمايه گذار پروژه مذكور به ارائه گزارشي پيرامون شرح آخرين اقدامات و فعاليتهاي اجرايي صورت گرفته در خصوص پروژه عظيم تجاري، تفريحي رزت پرداخت.
در ابتداي جلسه حاتمی رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری، ضمن خوش آمدگویی به اعضای جلسه و تبریک انتصاب مهندس ابراهیمی بعنوان رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری ارومیه، به مشکلات متولد از ناهماهنگی های سرمایه گذار قبلی اشاره نموده و با تاکید بر اینکه روند فعلی پروژه پس از تغییر سرمایه گذار و از سرگیری عملیات عمرانی در مجموعه مذکور، بازخورد مناسبی در اذهان عمومی ایجاد نموده است، ابراز امیدواری نمود تا سیر مراحل پیشرفت پروژه شتاب بیشتری گیرد.
در ادامه اصغرزاده رییس شوراي اسلامي شهر اروميه نیز ضمن خيرمقدم به حضار و تبريك مجدد انتصاب مهندس ابراهيمي و آرزوي توفيق براي ايشان، اظهار اميدواري كرد تا تحت مديريت ايشان شاهد به ثمررسيدن  پروژه هاي دردست اجرا و نيز رونق فعاليتهاي اقتصادي و سرمايه گذاري مبنايي باشيم.
در ادامه جلسه سرمايه گذار پروژه رزت ضمن تقدير و تشكر از كليه دست اندركاران مجموعه مديريت شهري و برگزاري جلسات منظم و نظارت و پيگيري هاي صورت گرفته از سوي مسئولين ذيربط  شوراي اسلامي شهر و شهرداري  اروميه،  با اشاره به اينكه اين پروژه پس از يك دوره توقف اجرايي و ركود در واپسين روزهاي سال ٩٤ تحويل وي شده است، به بيان اقدامات و تلاشهاي صورت گرفته در خصوص روند و سرعت اجرايي و در عين حال وضعيت فعلي پروژه پرداخت.
وي با اشاره به چالشهاي پيش رو به دليل تغيير سرمايه گذار و به تبع آن تغييرات لحاظ شده پس از تحويل گرفتن پروژه  مذكور،  سرعت اجرايي عمليات عمراني  پروژه را مطلوب اعلام كرد و عنوان نمود كه در حال حاضر سعي بر اين است كه تا جاي ممكن فعاليت هاي اجرايي در چندين فاز موازي و همزمان و با سرعت و جديت دنبال شود.

میرغنی  با تاكيد براينكه پروژه رزت جزو هفت پروژه وسيع و فاخر كشور و منطقه از نظر وسعت و ابعاد ميباشد، روند اجرايي فعلي پروژه را علي رغم مشكلات مطروحه مطلوب دانست. وي با اشاره به زمان بندي در روال قرارگفتن  بخشهاي مختلف پروژه رزت، از طراحي بسيار مدرن و كارشناسانه مشاوران پروژه خبرداد و اقدامات صورت گرفته و زمان بندي فازهاي ابتدايي را براي ممانعت از دوباره كاري  ضروري برشمرد.

  وي در ادامه از تحويل هايپرماركت پروژه به شركت هايپراستار تا اواخر خرداد ماه سال ٩٧ خبرداد و پيش بيني نمود كه طبق برنامه ريزي هاي انجام گرفته  يك پروسه شش براي اتمام و بهره برداري از مجموعه هايپرماركت، مورد نياز است كه  بالتبع عمليات اجرايي فاز يك پروژه در اين بازه زماني به صورت موازي در جريان خواهد بود. وي اجراي بي نقص و عيب قسمتهاي مختلف پروژه را مستلزم ساعتها كار كارشناسي و مذاكرات با برترين و به روزترين برندهاي تجاري حال حاضر دانست. در ادامه سرمايه گذار پروژه، عقدقرارداد با يكي از معتبرترين هايپرماركتهاي بين المللي  را به فال نيك گرفته و افزود كه قطعا با حضور چنين هلدينگهاي معتبري زمينه براي رشد و اعتلاي اقتصادي شهر و كارآفريني بيش از پيش فراهم خواهد شد. میرغنی با اشاره به اينكه فازهايپرماركت پروژه رزت به تنهايي امكان اشتغال بيش از ۶۰۰ نفر را به طور همزمان فراهم مي آورد،  از اشتغال زايي مستقيم براي بيش از ٢٥٠٠ نفر پس از چهار سال و همزمان با بهره برداري از پروژه عظيم رزت خبرداد.

وي در پايان ضمن تقدير مجدد از دست اندركاران و مديران شهرداري اروميه به واسطه پيگيريهاي مستمر، همراهي و همكاري  با متوليان اين پروژه اظهار اميدواري كرد تا با پيشرفت مرحله به مرحله پروژه رزت، شاهد اعتلاي اقتصادي و به ثمررسيدن تلاشهاي صورت گرفته در اين زمينه باشيم.

در ادامه ابراهيمي ريیس سازمان سرمايه گذاري و مشارکتهای مردمی شهرداري اروميه، ضمن ابراز رضايت از روند فعلي پروژه و مرتفع شدن مشكلات و ناهماهنگي هاي قبلي، به مرغوبيت سايت رزت اشاره كرد و وجود كاربريهاي مختلف در اين پروژه را زمينه ساز رونق اقتصادي و اشتغال زايي  شهر برشمرد. وي به روزرساني زيرساختها و سهولت دسترسي را جزو ملزومات مورد توجه اين پروژه ذكر نمود و با تقدير از تيم سرمايه گذاري پروژه رزت،ابراز اميدواري كرد تا هرچه زودتر شاهد پيشرفت هر چه بيشتر ابعاد مختلف پروژه مذكور باشيم. در نهايت حضار در پايان جلسه ضمن حضور در محل  پروژه رزت، در جريان جزئيات آخرين عمليات اجرايي قرار گرفتند.






 

تعداد نمایش ها (663)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه چیست ؟

ثبت نظر 
تقویم اخـــبار
«اردیبهشت 1403»
شیدسچپج
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
دی ان ان