اخبار و رویدادها

Text/HTML

راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست های سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری ارومیه
راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست های سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری ارومیه

راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست های سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری ارومیه

نویسنده: پور ولی سجاد/ﺳﻪشنبه, 04 آبان,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست های سرمایه گذاری و مشارکت  فی مابین اشخاص حقیقی و حقوقی با شهرداری ارومیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه، سحابی با اشاره به حجم و تنوع بالای درخواست های مشارکت بخش خصوصی در ماه های اخیر، به بهره برداری از یک سیستم نرم افرازی آنلاین با همکاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات به هدف تسریع فرآیندهای اداری جذب سرمایه گذار، حذف پروسه های تکراری و نیز کاهش بروکراسی اداری اشاره کرد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری کاهش هزینه ها، جلوگیری از تشکیل پرونده های قطور، کاهش مراجعات حضوری و همچنین شناسایی و معرفی کلیه ظرفیت ها و پتانسیل هاو امکانات بالقوه کلان شهر ارومیه و در عین حال شفافیت در تصمیم گیری ها را از جمله مزایای سامانه جدید طراحی شده عنوان کرد.

سحابی در ادامه امکان پیگیری لحظه ای و روزانه، گزارش گیری و تعیین مدت زمان نسبی صرف شده از ابتدای ثبت درخواست تا حصول بررسی های کارشناسانه و اتخاذ تصمیم گیری کارگروه های تخصصی و نیز امکان پیگیری به تفکیک کلیه مراحل تا زمان اعلام شده برای عقد قرارداد از طریق کد رهگیری دریافتی متقاضی را از دیگر امتیازات این سامانه یاد کرد.

وی همچنین ضمن دعوت از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، صاحبان ایده و اندیشه و نیز شرکت ها و هلدینگ های معتبر با توان مالی و تجربه کافی برای مشاهده ظرفیت های سرمایه گذاری و ثبت درخواست آنلاین سرمایه گذاری در کلانشهر ارومیه تاکید نمود که کارشناسان مجرب این معاونت کلیه امور کارشناسی و فرآیندهای اداری درخواست های موضوعی تا مرحله عقد قرارداد بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضی را پیگیری خواهند نمود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه با ابراز امیدواری نسبت به استقبال شهروندان ، هم وطنان و سرمایه گذاران خارجی از سامانه سرمایه گذاری شهرداری ارومیه به آدرس www.invest.urmia.ir ، از بهره برداری از فرمت بین المللی این سامانه در آینده نزدیک خبر داد.







تهیه و تنظیم خبر:ف.اسمعیل زاده

 

تعداد نمایش ها (868)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه چیست ؟




ثبت نظر 
تقویم اخـــبار
«فروردین 1403»
شیدسچپج
16171819202122
23242526272829
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
دی ان ان