اخبار و رویدادها

Text/HTML

مراسم معارفه رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری ارومیه

مراسم معارفه رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری ارومیه

نویسنده: پور ولی سجاد/دوشنبه, 10 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0





مراسم معارفه رئیس و قائم مقام سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری ارومیه صبح امروز با حضور معاون مالی و اقتصادی، مدیر حراست و جمعی دیگر از مدیران شهرداری ارومیه، در محل این سازمان برگزار گردید و امیر ابراهیمی هشترودی بعنوان رئیس سازمان و رضا جلیل زاده بعنوان قائم مقام معرفی شدند.
در این جلسه جناب آقای زوار ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، برای جناب آقای ابراهیمی در مسئولیت جدیدشان آرزوی توفیق نموده و از زحمات و تلاشهای دکتر اشرفی تقدیر و تشکر کردند و اظهار امیدواری نمودند که تحت مدیریت جدید، رویکرد مدیریت شهری در توسعه منابع درآمدهای پایدار شتاب بیشتری گیرد.
در ادامه حسین اشرفی معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه، ضمن قدردانی از کلیه همکاران و آرزوی موفقیت برای مهندس ابراهیمی، رسالت اصلی این سازمان را انجام مطالعات جامع سرمایه گذاری، شناسایی فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری پایدار و تعریف و ارائه بسته های سرمایه گذاری عنوان کرد. اشرفی ایجاد درآمدهای پایدار را در گرو تبیین سیاست های کلی، تلاش مضاعف برای تحقق آنها، انجام نظارت های دقیق، ارزیابی عملکرد نظام سازمانی و ارزشیابی بازخورد پروژه های سرمایه گذاری موجود دانست. معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه سیستم های درآمد زای سنتی مجموعه های مدیریت شهری دیگر پاسخگوی هزینه ها و نیاز های مالی کلانشهر ها نیست، بر ضرورت تامین زیرساختهای لازم برای کسب درآمدهای پایدار تاکید کرد.
اشرفی با اشاره به اهداف و چشم انداز های تعیین شده از سوی شهردار محترم ارومیه مبنی بر ضرورت تحول اقتصادی و بروز رسانی مدیریت بنیادی در سیستم مدیریت شهری، اجتناب از سطحی نگری و ورود جدی به بحث توسعه گردشگری را جزو سیاست های قطعی و لاینفک شهرداری ارومیه در راستای توسعه درآمدهای پایدار ذکر کرد و حضور فعال در حوزه این صنعت مهم را راهبرد مناسبی در نیل به ره یافت های از پیش تعیین شده در این زمینه دانست.
در پایان ابراهیمی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد در انتخاب ایشان به این سمت اظهار امیدواری کرد تا با کمک کلیه همکاران و اصلاح و بروز رسانی ساختارهای لازم و تعامل با فعالین اقتصادی استان شاهد به ثمر رسیدن اهداف و دستورات شهردار محترم در زمینه توسعه مشارکتهای مردمی و رشد اقتصادی بیش از پیش کلانشهر ارومیه باشیم.
شایان ذکر است مهندس ابراهیمی پیش از این سمت های اجرایی مختلفی از قبیل کارشناس دفتر طرح های ویژه شهرداری تبریز، کارشناس سازمان مشاور فني ومهندسي و موسسه مطالعاتی سازمان عمران شهرداري تبریز، کارشناس معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری ارومیه، مسئول امور سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه، نماینده شهرداری ارومیه و شهرداری های در مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان، عضو هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری ارومیه، عضو هیئت مدیره سازمان میادین و ساماندهی مشاغل مزاحم شهرداری ارومیه، عضو تیم درآمد املاک شهرداری ارومیه، عضو شورای فنی معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه، عضو شورای اداری شهرداری ارومیه، عضو هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن سازان استان آذربایجان غربی ،مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان آذربایجان غربی1392، همکاری با شهرداری ارومیه و ... را در کارنامه کاری خود دارد.






تهیه و تنظیم خبر:ف.اسمعیل زاده

 

تعداد نمایش ها (1063)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه چیست ؟




ثبت نظر 
تقویم اخـــبار
«فروردین 1403»
شیدسچپج
16171819202122
23242526272829
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
دی ان ان